بهترین کامپیوتر گیمینگ 1402 2023 مبیت

بهترین کامپیوتر گیمینگ 1402 2023 مبیت

این برند چینی به تازگی تولید تلفن های هوشمند را آغاز کرده است و به دلیل داشتن باتری های با طول عمر بالامعروف شده است. برند ایرانی جی پلاس در چند سال اخیر موفق شده به پاس طراحی های مدرن و باکیفیت، به یکی از بهترین برند های مانیتور و تلویزیون در ایران تبدیل شود. مانیتور 24 اینچی جی پلاس GDM-245JN را می توان یکی از پرفروش ترین مانیتور های بازار دانست. جی پلاس یک قاب باریک و کم حاشیه را برای پنل 24 اینچی مانیتور در نظر گرفته که طراحی چشمگیری به آن بخشیده است. درون این قاب باریک، یک پنل 24 اینچی IPS قرار گرفته که بازدهی مناسبی دارد. این پنل رزولوشن Full HD را ارائه می دهد که دقت مناسبی برای این رنج قیمتی محسوب می شود.

  • یک سری از ویژگی های دستگاه ماهواره اکستریم ۹۹۹۰ extreme را بیان کرده ایم و جهت خرید رسیور استارست و دیدن عکسهای دستگاه به قسمت محصولات سر بزنید.
  • ایسوس می‌خواهد در میان مردم متمایز باشد و عملکرد قدرتمندی را در لپ‌تاپ ارائه دهد، در حالی که همچنان با چالش سبک وزن و قابل حمل لپ‌تاپ مقابله می‌کند.
  • طراحی آن، بازسازی زیباتری از نسخه قبلی بوده و می‌توانیم المان‌های کلاسیک ایسوس را هنوز هم در آن مشاهده کنیم.
  • یک پاور با کابل کشی مدولار می تواند تعداد کابل ها یا کانکتورهای پاور غیر استفاده را در کیس سیستم شما کاهش دهد و به طور کلی باعث ارتقاء درونی داخل دستگاه و همچنین جریان هوای بهتر می شود.
  بهترین برند های تولید کننده کیس کامپیوتر فروشگاه تک یک

این برند موبایل به دلیل گوشی‌های با تکنولوژی و مشخصات بالای خود در فهرست بهترین برندهای گوشی موبایل قرار گرفته است. تجربه لذت‌بخش اندروید با دوربین‌های قوی و عملکرد هوشمند گوشی‌های ویوو شما را ترغیب می‌کند که حتما یکی از آن‌ها را امتحان کنید. برای این افراد خرید نمایشگری بزرگتر از ۳۰ اینچ و با چگالی پیکسلی زیاد همراه‌با استاندارد‌های رنگ غنی‌تر مثل HDR ارجحیت دارد. برای گیمینگ رقابتی و آنلاین سرعت در اولویت پارامتر‌های انتخاب مانیتور است.

بهترین پاور کامپیوترهای موجود در بازار

نکته قابل‌توجه اینکه برای دستیابی به اهداف خود، استراتژی‌ها و راه‌های بسیار زیادی وجود دارد و Hitman 3 بدون‌شک یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های سبک مخفی‌کاری برای کامپیوتر است. سری God of War کار خود را از سال 2018 آغاز کرد؛ هرچند تاکنون بازی‌های زیادی داشته است، اما از سال 2018 سونی تصمیم گرفت تا آن را از همه نظر ارتقا دهد. در این بازی برخلاف نسخه‌های قبلی که داستان حول محور اساطیر یونانی تنظیم شده بود، بازیکنان وارد اساطیر اسکاندیناوی یا نورس می‌شوند. همچنین در این بازی برای اولین‌بار، علاوه بر کریتوس، می‌توانید در نقش آترئوس، پسر او نیز بازی کرد. برای سیستم گیمینگ می‌توانید از یک مانیتور ساده با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ استفاده کنید، اما بخش زیادی از لذت بازی کامپیوتری در این است که وضوح بالاتری را در اختیار داشته باشید.

نکاتی که پیش از خرید SSD باید بدانیم

به عنوان مثال، کارت‌های گرافیک رفرنس شرکت انویدیا (Nvidia)، دارای نورهای LED سبز رنگی هستند که عملاً با طرح رنگ قرمز یا آبی، هماهنگ و جفت نمی‌شوند. حتماً به رنگ LED قرار گرفته روی کارت گرافیکی که قصد خرید آن‌ را دارید توجه داشته باشید و مطمئن شوید که طرح رنگ آن با نورپردازی‌ و رنگ‌های شما درون کیس، هماهنگی قابل قبولی داشته باشد. با این حال، بحث ما در این مطلب، جایگذاری فن‌ها و دادن راهنمایی و مشاوره برای هر چه خنک کردن کیس گیمینگ شما نیست، بلکه قصد داریم درباره بهترین انتخاب‌های ممکن در زمینۀ فن‌ کیس صحبت کنیم. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، کیسی است که برای سیستم گیمینگ خود خریداری می‌کنید. برخی از کیس‌های گیمینگ، دارای فن‌های آماده هستند که در حالت معمولی، یک ویژگی خوب محسوب می‌شود اما باید توجه داشت که این فن‌ها معمولاً نورهای از پیش تعیین شده‌ای دارند و قطعاً هماهنگی نوپردازی شما را خراب می‌کنند.

  Sports Drink Bottles Water Bottles | United Bluerise

کیس رکمونت گرین مدل G535-2U

اپل، درآمد سالیانه در حدود ۲۳۰ میلیارد دلار با حدود ۵۰ میلیارد دلار دارد و بیش از ۱۲۰۰۰۰ کارمند داشته که یکی از بهترین شرکت های تولید لپ تاپ می باشد. لپ تاپ یک کامپیوتر شخصی است که به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و در مکان های مختلف از آن بهرمند شوید. بیشتر لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمام عملکردهای یک رایانه رومیزی را داشته باشند،به این معنی است که می‌توانند به طور کلی نرم‌افزارهای مشابه را اجرا کنند و انواع فایل‌های مشابه را باز کنند. این مدل پاور کامپیوتر یا منبع تغذیه از برند معروف ” ایسوس”؛ از نوع کاملا ماژولار با سیستم کابل منظمی می باشد.