معرفی بهترین پردازنده های کامپیوتر سال 2020 ؛ با بهترین CPU کامپیوتر جدید آشنا شوید

معرفی بهترین پردازنده های کامپیوتر سال 2020 ؛ با بهترین CPU کامپیوتر جدید آشنا شوید

یک منحنی R1800 نیز برای افزودن تجربه غوطه وری در بازی و فناوری HDR  که در اکثر مانیتورهای بازی قرار دارد نیز در این مانیتور گنجانده شده است. جدیدترین لپ تاپ‌های اچ پی به سبک جدید و مدرن طراحی شدند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهند. نوت بوک‌های فعلی اچ پی بسیار سریع، قدرتمند و مناسب برای اجرای پروژه‌های شخصی هستند. ایسر که در سال 1976 تاسیس شد، دارای سهم 5.7 درصدی از کل بازار جهانی است. شرکت کره‌ای سامسونگ لپ تاپ‌های محبوبی مثل ATIV Book 9 Pro و ATIV Book 9 Plus را در بین محصولاتش دارد که به دلیل طراحی بسیار نازک و امکانات بسیار عالی شناخته شده‌اند. اگر فقط به اطلاعاتی که شرکت سازنده منتشر کرده نگاه کنیم، کیت رم G.Skill Trident Z Neo با راحتی از لیست بهترین RAM 2021 حذف می‌شود.

  • داخل جعبه رایزر یک کیسه خاکستری رنگ قرار داده شده که برای جلوگیری از خط و خش در هنگام جابه‌جایی از آن استفاده کنید اما در طراحی جالب آن زیر موس نیز قسمتی طراحی شده است که دانگل USB را درون آن قرار دهید.
  • گرین برندی نام آشنا و شناخته شده در بین کاربران کامپیوتر و مخاطبان دنیای دیجیتال است.
  • فنتکس اوولو شیفت ایکس در نگاه اول بیشتر به یک نوار صدا شبیه است تا یکی از بهترین کیس های کامپیوتر 2020، ولی به لطف همین ویژگیش در هر مکانی قرار می‌گیرد.
  • کاوایی به تولید پیانوهای آکوستیک و دیجیتال با کیفیت، با دوام و با قیمت مناسب شهرت دارد.
  • نوار LED از نوع ARGB در قسمت جلویی و تنها فن پشتی به کنترلر ذکر شده متصل می‌شوند.
  • در حال حاضر، سه نوع ماژولاریتی مختلف وجود دارد که توسط تولید کنندگان پاور عرضه می شوند.
  خرید سی پی یو لیست قیمت انواع پردازنده مرکزی با قیمت های رقابتی

در مدل مورد نظر ما، پردازنده قدرتمند Core i به صورت پیش فرض روی مینی کامپیوتر نصب شده که قدرت پردازش قابل توجهی را ارائه می دهد. در بخش حافظه رم نیز امکان نصب حداکثر 32 گیگابایت ماژول رم DDR4 روی دو اسلات مادربرد وجود دارد و به صورت پیش فرض نیز 4 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. این مقدار حافظه رم برای راه اندازی سیستم عامل و انجام امور اداری مناسب بوده و قابلیت ارتقای آسان نیز وجود دارد. یکی دیگر از شرایطی که باید هنگام خرید بهترین اسپیکر کامپیوتر در نظر داشته باشید، نحوه استفاده از اسپیکر است. پس سعی کنید به دنبال دستگاهی باشید که به آسانی از آن استفاده کنید و به پخش موسیقی و تماشای فیلم بپردازید.

نقد و بررسی بازی the last of us: سریال آخرین بازمانده از ما

این لپ تاپ ترکیبی خاص از قدرت، استقامت و طراحی را به‌همراه دارد و شامل نیرویی است که هر گیمر حرفه‌ای می‌تواند روی آن حساب ویژه باز کند. همانطور که می‌دانید، حتی بهترین برند پاور کامپیوتر نیز گرما تولید می‌کند. شاید شما هم به فکر کم صدا بودن دسکتاپ خود هستید و میخواهید که منبع تغذیه بی سر و صدایی خریداری کنید. پس بد نیست که بدانید، هیچ استاندارد مشخصی برای سیستم خنک کننده منبع تغذیه وجود ندارد.

بهترین مارک لپ تاپ از نظر باتری

مایکروسافت سرفیس در سال 2018 هم در لیست بهترین برند لپ تاپ قرار گرفت. بعلاوه، شرکت مایکروسافت یکی از پیشگامان اولیه دنیای فناوری و اطلاعات محسوب می‌شود. کورسیر Vengeance LPX برای کاربرانی ساخته شده که بهترین عملکرد ممکن را با کمترین زرق و برق اضافی از رم خود در سال 2021 می‌خواهند. این رم برخلاف مدل‌های RGB بعید است توجه کسی را به خود جلب کند و در عوض بهترین انتخاب برای سیستم‌هایی است که از فن‌های خنک‌کننده بزرگ پردازنده استفاده می‌کنند. با وجود طراحی ساده‌ای که این رم دارد، اما همچنان از پخش‌کننده‌های گرمای 8 لایه بهره می‌برد تا هنگام اورکلاک، حرارت رم بالا نرود.

  تهران خودرو فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری صفر و کارکرده با کمترین پیش پرداخت 36 ماهه | chetor

رم دسکتاپ DDR4 تک کاناله 2666 مگاهرتز CL19ا گلووی مدل TAPE A ظرفیت 8 گیگابایت

Core Reactor 650 نه تنها عملکرد بالایی دارد، بلکه بدون نویز است و نویز خروجی متوسط ​​آن نزدیک به 23dBA است. علاوه بر این، متوسط ​​راندمان آن با 115 ولت نزدیک به 89.5٪ است که یعنی در رده بازده طلایی 650 وات می شود. RM750x جدید نسبت به مدل قبلی خود برتری قابل توجهی در عملکرد دارد، اگرچه میانگین نویز خروجی کمی نسبت به مدل قدیمی‌ تر بیشتر است. با این حال، نمی‌ توانید مدل جدید را نویزدار بنامید، زیرا به رتبه Cybenetics A- دست می‌ یابد که یعنی میانگین نویز آن نزدیک به 28dBA است، و فوق العاده کم صدا محسوب می شود. با درنظرگرفتن قیمت فعلی مادربرد در ایران، انتخاب برند پردازنده بیش‌ازپیش به سوی AMD سنگینی می‌کند. من دوتا صندلی خریدم برا پسرام،خیلی راضی هستم عالیه،رنگ همونه که تو عکس بود ،توی بازار قیمت ها خیلی بالا بود دیگه بیخیال صندلی شدم تا اینکه توی دیجی کالا دیدم واز خریدم کاملا راضی هستم خیلی هم زود به دستم رسید.