خرید 33 مدل بهترین اسپیکر کامپیوتر و لپ تاپ حرفه ای و بیس دار با قیمت ارزان

خرید 33 مدل بهترین اسپیکر کامپیوتر و لپ تاپ حرفه ای و بیس دار با قیمت ارزان

نرم افزار بازیابی اطلاعات می‌تواند داده‌ها را از هر دستگاه ذخیره‌سازی از جمله دیسک‌های سخت، درایوهای فلش، کارت‌های ذخیره‌سازی خارجی، درایو‌های نوار و … بازیابی کند. مهم‌ترین و کاربردی ترین بخش بلواستکس، نوار ابزاری است که در سمت راست صفحه قرار گرفته شده است. این بخش خلاصه‌‌ای از تنظیمات و ابزار‌هایی است که احتمال دارد کاربر به آن‌ها نیاز پیدا کند.

  • به هر حال احتمالاً قدرت خرید بالایی خواهید داشت، اما ممکن است در محیط کار به فاکتور زیبایی سیستم خود توجهی نکنید.
  • ال سی پلیر درکنار تمامی عنواینی که پیش‌تر معرفی کرده‌ایم، یک شبیه ساز عالی محسوب می‌شود و از جنبه‌های مختلف، می‌تواند کیفیت خوبی را به شما ارائه کند.
  • اگر 4 فیلتر شکن قبلی برروی ویندوز شما نصب نشد پیشنهاد ما استفاده از اسپیدیفای یا فیلترشکن بعدی است .
  • اگر در این زمینه تردید دارید، کافی است گرافیک نسخه پی سی را با نسخه کنسولی مقایسه کنید.
  • همچنین گرمای بیش از اندازه کامپیوتر به هنگ کردن، ریست شدن و دیگر مشکلات منجر خواهد شد.
  • هنگامی که اولین نسخه این مجموعه در سال 1982 منتشر شد، کمتر کسی می‌توانست تصور کند روزی از راه برسد که دیگر نتوان تفاوت گرافیک آن را با تصاویر واقعی تشخیص داد.
  بهترین برند های تولید کننده کیس کامپیوتر فروشگاه تک یک

این پردازنده دارای 4 هسته قدرتی یا Performance است و سرعت کلاک آن به 4.5 گیگاهرتز می‌رسد. اگر بتوانید نسخه همراه جعبه آن را در بازار پیدا کنید، دارای یک فن خنک‌کننده هم هست و اصلا احتیاجی به هزینه بیشتر برای فن جداگانه ندارید. اولین موردی که روی قیمت خرید سیستم گیمینگ ارزان تاثیر می‌گذارد، کارت گرافیک است. این قطعه وظیفه رندر گرافیک‌های 3 بعدی را دارد و مهمترین نقش را هم در تعداد فریم‌ریت‌های بازی‌های مختلف ایفا می‌کند.

بهترین کامپیوتر شخصی استیک: Intel Compute Stick

این لپ تاپ نه‌تنها به وعده‌های خود عمل می‌کند، بلکه پا را فراتر گذشته و می‌تواند یک دستگاه کوچک بسیار مناسب برای تجربه بازی‌هایی باشد که امروزه به عنوان آثار AAA آن‌ها را می‌شناسیم و دارای گرافیک حیرت انگیزی هستند. همه بازی‌ها با وضوح اصلی در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا می‌شوند و اساسا، شما می‌توانید تمام بازی‌ها را با نرخ فریم قابل قبولی توسط این لپ تاپ به اجرا برسانید. از نتایج این‌طور اثبات می‌شود که لپ تاپ پردازنده RX 6800M کمی بدتر از RTX 3070 با کلاک بالا عمل می‌کند، اما در بیشتر عناوین، عملکرد آن در کلاک پایین از RTX 3070 بهتر بوده است.

برای ریکاوری عکس پاک شده کامپیوتر سطل زباله ویندوز نیست؟

از نظر شما کدام مدل انتخاب بهتری برای مهندسین است؟ شما هم نظرات و پیشنهادات خود را با ما  و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ساختار شیک آن از نظر سبک بودن، کیفیت بالا و قابلیت حمل، کاملا توسط کارشناسان مورد تایید قرار گرفته است و می‌توانید صاحب یکی از براق‌ترین لپ تاپ‌های ریزر باشید که تاکنون روانه بازار شده است. در عین این طراحی زیبا، مشخصات فنی لپ تاپ هم قدرت آن را به نمایش می‌گذارد.

  بهترین هارد اکسترنال برای آرشیو لپ تاپ فا

نکات مهم در انتخاب بهترین سی پی یوها برای رندرینگ

این سیستم می‌تواند به‌طور کلی، پردازنده مرکزی را در دمای زیر ۸۰ درجه سانتی‌گراد نگه دارد. دمای صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ را نیز می‌توانید در همین شرایط ایده‌آل نگهداری کنید. چند پروفایل خنک کننده مختلف در این لپ تاپ وجود دارد و فن‌ها در پروفایل توربو در حین بازی و کار می‌توانند به گوش برسند. اگر واقعا احساس ماجراجویی می‌کنید، می‌توانید یک فن دستی با تمام محدودیت‌های قدرت و حداکثر سرعت فن را تنظیم کرده و برای این لپ تاپ مورد استفاده قرار دهید. عملکرد بهتر همراه با عمر باتری بالا، همان چیزی است که بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به دنبال آن هستند.