بهترین برند هارد اکسترنال در ایران کدام است؟ تکنولایف

بهترین برند هارد اکسترنال در ایران کدام است؟ تکنولایف

سامسونگ برند کره‌ایی است که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سخت افزار در دنیا محسوب می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع هارد دیسک اینترنال و اکسترنال به صورت دیسک سخت و درایو جامد است. این شرکت هم هارد دیسک‌های خوبی دارد که در مدل‌های مختلف اینترنال و اکسترنال تولید می‌شوند. هارد دیسک فوق باریک Maxone 500 گیگابایتی دستگاهی بی ‌نقص است که با کشیدن و رها کردن کار انتقال فایل ها را برای تان راحت ‌تر می‌ کند. اگر چه فضای ذخیره به 500 گیگابایت محدود شده است، اما سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه آن یک مزیت برای این دستگاه محسوب می ‌شود. بدنه فوق‌العاده باریک این محصول، آن را به وسیله ‌ای با قابلیت حمل آسان تبدیل می ‌کند.

  • کابل USB در یک شیار بیرونی پیچیده در محفظه درایو قرار می گیرد و یک راه حل ذخیره سازی زیبا را ارائه می دهد که با ویژگی های بسیار کاربردی دستگاه مطابقت دارد.
  • چراغ led در زیر پوسته و زیر کلمه adata بصورت مخفی طراحی شده و راحت قابل دیدنه.
  • اکثر افراد به دنبال خرید یک هارد SSD با ظرفیت حداقل 120 گیگابایت هستند.
  • مزایای محصول شامل سرعت بالا و استفاده از استاندارد RoHS است که امروزه به‌عنوان دو فناوری مهم در ساخت‌ها هارد دیسک‌ها شناخته می‌شوند.
  • جالب است بدانید که بزرگترین هارد فلش، فضای ذخیره سازی آن تا ۲ ترابایت است.
  بهترین دوره آموزش نتورک پلاس دنیا صفر تا صد + 30 درس رایگان

این سازنده در سال 2000 بود که اولین فلش مموری خود را به صورت عمومی وارد بازار کرد. هنگام خرید بهترین هارد اکسترنال برای برطرف کردن نیازهای خود ، موارد خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. به عنوان مثال ، می خواهید مطمئن شوید که درایو دارید که سرعت انتقال سریع داده را ارائه می دهد.

سرعت خواندن و نوشتن بالا

64 مگابایت کش برای ذخیره‌سازی برای این بهترین هارد کامپیوتر در نظر گرفته‌شده است تا احتمال از دست رفتن اطلاعات در حین ذخیره‌سازی کاهش یابد. با توجه به کیفیت ساخت عالی این هارد شرکت سازنده اعلام کرده است که می‌تواند تا 180 ترابایت اطلاعات در سال را بدون هیچ مشکلی بنویسد. برای مثال اگر شما بخواهید آرشیوی از فیلم و موسیقی یا بازی‌های کامپیوتری را داشته باشید به یک هارد اینترنال چند ترابایتی نیاز خواهید داشت؛ بنابراین ظرفیت هارددیسک را بر اساس نوع کار خود انتخاب نمایید. همچنین توجه داشته باشید که با افزایش ظرفیت هارد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. هرکدام از این هاردها دارای کیفیت بالایی در ارائه ظرفیت بالا و سرعت خواندن و نوشتن بالا هستند. این هاردها ممکن است که قابلیت‌های یک SSD را نداشته باشند، اما بازهم گزینه‌های مناسبی برای کاربران عادی بوده و می‌توانند از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنند.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD770G

برد هارد شامل یک کنترلر، حافظه کش، حافظه رام و آی سی موتور هارد می شود. همچنین این بخش محل اتصال کابل دیتا از نوع SATA و کابل برق نیز می باشد. هارد اکسترنال سیگیت Expansion در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایت تا ۲ ترابایت در بازار ایران موجود است. هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A66 در ظرفیت‌های ۱ تا ۵ ترابایت، در بازار ایران موجود است.

  تهران خودرو فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری صفر و کارکرده با کمترین پیش پرداخت 36 ماهه | chetor

Seagate One Touch HDD به لطف ساختار سبک خود، یک دستگاه قابل حمل ایده آل می سازد. زیرا این هارد، ظرفیت 4 ترابایت را با حداقل هزینه در اختیار شما قرار میدهد. قیمت خرید هارد دیسک اینترنال Black WD در دیجی کالا حدود 2 میلیونو 900 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا). قیمت خرید هارد دیسک اینترنال WD آبی 320 گیگی در دیجی کالا حدود 180 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا).