راهنمای خرید و بررسی بهترین نوع پاور Power کامپیوتر مناسب شما انزل وب

راهنمای خرید و بررسی بهترین نوع پاور Power کامپیوتر مناسب شما انزل وب

این مانیتور کاملا ساده و کلاسیک طراحی شده و نمایشگر با حاشیه های بسیار کم ظاهر چشمگیری به محصول بخشیده است. نمایشگر 27 اینچی این مانیتور به یک پنل IPS با زاویه دید گسترده مجهز شده است که دقتی معادل 1920×1080 پیکسل یا Full HD را ارائه می دهد. ویژگی جذاب دیگری که LG 27UL850-W به شما ارائه می دهد، امکان Split کردن نمایشگر است. به طور کلی با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توان مانیتور LG 27UL850-W را یکی از بهترین مانیتور های بازار دانست. تقریباً اکثر ویژگی‌های این دو SSD بالارده سامسونگ یکسان است؛ البته کنترلر حافظه از Elpis در مدل قبلی به Pascal تغییر کرده است که از نوع آرم و توسط سامسونگ طی فرایند ساخت نود ۸ نانومتری تولید شده است.

  • از آنجا که اکثر آپارتمان‌ها از فضاهای نسبتا کمی برخوردار هستند، برخی مواقع امکان استفاده از میزهای کامپیوتر بزرگ فراهم نیست.
  • مانند سایر اسامی این لیست، کولرمستر طیف وسیعی از محصولات کامپیوتری داشته، از پاور و کولر، تا موس و کیبورد.
  • این برند تایوانی بعد از چندین تجربه‌ی موفق در بازار کارت گرافیک (مثل سری Gaming OC )، بالاخره در دنیای مادربورد هم به جایگاهی که شایسته‌اش بود رسید.
  • تیم حرفه ای پی سی کالا تمام مراحل را با شما هماهنگ کرده و تمام تلاش خود را می کند تا بتوانید محصول مورد نیاز را در کمترین زمان خریداری کنید.
  • نوع رابطه آن USB است و از لیزر اپیتکال می‌توانید برای ارتباط با بازی خود استفاده کنید.
  • اگر برای کامپیوتر خود بدنبال یک فلش مموری با کیفیت هستید پیشنهاد می شود مقاله بهترین مارک فلش مموری مطالعه فرمایید.
  5 تا بهترین تمیز کننده و تقویت کننده RAM برای کامپیوتر لرن پارسی

با توجه به رشد بی‌رویه قیمت لپ تاپ در بازار ارزش کامپیوترهای رومیزی All-in-One بیش‌تر از قبل شده است. همان هزینه‌ای که برای خرید لپ تاپ 17 اینچی با امکانات مشابه پرداخت می‌کنید می‌تواند برای خرید یک کامپیوتر منعطف رومیزی کفایت کند. با این تفاوت که از صفحه نمایش بزرگ‌تر و در برخی از مدل‌ها امکانات سخت افزاری بهتر برخوردار خواهید شد. کامپیوتر همه‌کاره EliteOne 800 محصولی جمع و جور برای کاربران حرفه‌ای است که به سرعت پردازش سیستم اهمیت زیادی می‌دهند. صفحه نمایش این کامپیوتر Full HD بوده و از تمام رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند.

خرید منبع تغذیه کامپیوتر تسکو مدل TP 570W

این لپ تاپ گیمینگ از ایسوس از نظر پردازنده مرکزی نسبت به رقبای هم‌قیمت مقداری ضعیف‌تر است ولی در عوض از نظر گرافیکی بسیار خوب عمل می‌کند. در واقع اگر لپ تاپی برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی می‌خواهید که توانایی اجرای بازی‌های روز را هم داشته باشد می‌توانید به روی این لپ تاپ حساب باز کنید. این لپ تاپ به نسبت مشخصات، وزن کم و برابر با 2 کیلوگرم دارد و از نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتزی استفاده می‌کند. در بین گزینه‌های مختلفی که به عنوان لپ تاپ برنامه نویسی در اختیار خواهید داشت، لپ تاپ ROG Strix G15 ایسوس هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. برخورداری از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD باعث شده که همه چیز روی این لپ تاپ با وضوح تصویر مناسبی به نمایش در بیاید. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این لپ تاپ ایسوس به پردازنده Ryzen H مجهز شده  و ۸ گیگابایت رم دارد.

  خرید و فروش، قیمت قالب فلزی بتن و جک سقفی و ساختمانی نو و دست دوم

خنک کننده های همراه سی پی یو Ryzen جدید

اگر شما هم در طول روز کارتان با کیبورد کامپیوتر زیاد است پس حتما می‌دانید انتخاب نوع درست کیبورد چه اهمیت بالایی دارد. پس قبل از خرید کیبورد سعی کنید در مورد انواع آن تحقیق کنید و در مورد کیبورد‌های موجود در بازار اطلاعات کسب کنید تا بتوانید از میان آن‌ها بهترین را برای خود انتخاب کنید. در پایان توصیه داریم به‌ هیچ‌ عنوان ماژول‌ های مختلفی که توسط برندهای گوناگونی تولید شده‌اند را با یکدیگر ترکیب نکنید چرا که این امر می‌تواند زمینه خرابی سیستم شما را فراهم سازد. هنگام خرید رم کامپیوتر حتماً رم‌ هایی را انتخاب کنید که ماژول‌های آن‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

پردازنده مرکزی اینتل سری Kaby Lake مدل Core i5-7500 تری

کارت گرافیک های PNY در مدل های جدید با بهره گیری از فن های خنک کننده قدرتمند قابلیت حفظ دما در زمان اوج کار GPU را دارند که این ویژگی به کاربر امکان می دهد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. PNY نیز همانند گینوارد به صورت تخصصی کارت های مبتنی بر انویدیا را تولید می کند و کارت گرافیک های مخصوص گیمینگ را ارائه می دهد. در آخر این شما هستید تا با توجه به توضیحات مذکور بهترین برند کارت گرافیک گیمینگ را انتخاب کنید و در میان مدل های مختلف آنها که در فروشگاه آترین کالا ارائه می شود، محصول متناسب با بودجه خود را تهیه کنید. همچنین اگر تجربه استفاده از محصولات برندهای مذکور را دارید خوشحال می شویم تجربیات خود از استفاده از آن را در قسم نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

  Sports Drink Bottles Water Bottles | United Bluerise