بهترین لپ تاپ های 2022 ؛ قیمت، مشخصات فنی و راهنمای خرید تکراتو

بهترین لپ تاپ های 2022 ؛ قیمت، مشخصات فنی و راهنمای خرید تکراتو

پس با بررسی های انجام داده شده رنگ صندلی را با محیط ست کنید تا بعد دوچار مشکل و هزینه اضافی نباشید. به مجموعه‌ای از بلوک‌ها که حاوی داده هستند، یک تراشه حافظه گفته می‌شود. این تراشه یا تراشه‌ها روی یک صفحه مدار نصب شده که این صفحه شامل کنترلر و یک رابط USB است. حافظه‌های فلش NAND توسط کنترلری که روی صفحه مدار قرار گرفته اطلاعات را نوشته یا می‌خوانند.

  • با پیشرفت تکنولوژی کالاهای دیجیتالی بسیار زیادی وارد بازار شده‌اند که یکی از جذاب‌ترین آنها کامپیوتر همه‌ کاره می‌باشد.
  • البته هاب می‌تواند برق مورد نیاز خود را از همان پورت USB مادر تامین کند، اما در آن صورت دیگر امکان قابلیت Fast Charge را نخواهد داشت.
  • تلاش این شرکت برای ساخت مینی کامپیوتر به تولید محصولات بی‌شماری انجامیده است.
  • اهمیت رم در هنگام اجرای چند برنامه به صورت همزمان یا انجام بازی های سنگین، بیشتر از قبل  حس می شود.
  • نورپردازی RGB و پنل جانبی شیشه‌ای مقاوم دو ویژگی دیگری هستند که این محصول را به یکی از بهترین کیس های کامپیوتر 2020 تبدیل کرده‌اند.

لپ تاپ ایسر هم مثل سایر برندها تنوع کاربری خوبی برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. همان‌طور که در بالا مشاهده کردید برند اچ پی چندین سال است که در رتبه اول یا دوم میزان فروش لپ تاپ قرار دارد و کاربران برای کارهای ساده و حرفه‌ای این برند باسابقه را انتخاب می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این برند تولید محصولات بسیار متنوع در بازه‌های قیمتی مختلف است که باعث می‌شود کاربران با سلیقه‌های مختلف بتوانند محصولی مناسب نیاز خود انتخاب و خریداری کنند. لپ تاپ‌های گران قیمت اچ پی در سری‌های Omen، Spectre و ZBook تولید می‌شوند و کیفیت و ارزش خرید بسیار بالایی هم دارند. برای این که بهتر با بهترین مارک لپ تاپ در حال حاضر آشنا شوید در ابتدا به دیتاهای موجود در زمینه میزان فروش برندها اشاره خواهیم کرد. با کمتر از ۲۵ میلیون تومان می‌توانید لپ تاپ‌های ارزان قیمت مخصوص بازی را پیدا کنید.

  10 بازی شمشیری برتر که نباید از دست بدهید فروشگاه نخل مارکت

خرید میکروفن استودیویی کامیکا مدل STM01

اگر میخواهید یک کامپیوتر آماده بخرید حتما منبع تغذیه آن را بررسی کنید تا ببینید می‌توانید بعدها آن را ارتقا دهید یا به راحتی تعویض کنید یا نه. حال انتخاب با شماست که به سمت کدام مدل از کامپیوترهای موجود در بازار بروید. امیدوارم مطلب مقایسه برند بهترین کامپیوتر all in one (هفت برند از بهترین کامپیوتر همه‌کاره) برای شما خواننده عزیز مفید بوده باشد.

تازه ترین مقالات

دستگاه‌های ریزر برای کاربردهای عمومی ساخته نمی‌شوند؛ بلکه این شرکت لپ تاپ‌های گیمینگ با ابعاد نمایشگر متفاوت طراحی می‌کند. شرکت ریزر از زمان شروع به کار در سال 2005 به دنبال متحول کردن حوزه گیمینگ بوده و این استراتژی را با استفاده از مجموعه گجت‌های متنوع خودش پیش برده است. لپ تاپ‌های این شرکت به داشتن گرافیک قوی و عملکرد بسیار خوب برای گیمینگ شناخته شده‌اند. قدرت پردازشی بی‌نظیر نمایشگرهای این شرکت، قیمت بالای محصولات آن را توجیه می‌کند.

پردازنده مرکزی ای ام دی سری Ryzen 9 مدل 5900X Tray

پنل‌های جانبی ASUS ROG GT51 یکی از بهترین ظاهرها را در بین کامپیوترهای گیمینگ دارد. در سمت راست، پنجره‌ای قرار دارد که زیر پنل شفاف آن به صورت مشبک طراحی شده است. دو نوار مشکی که در سرتاسر پنجره قرار دارند، پشتیبانی از کارت‌های گرافیک هستند که در ادامه به بررسی دقیق‌تر آن‌ها خواهیم پرداخت.