بهترین لپ تاپ گیمینگ در 17 مدل + قیمت و بررسی مقداد آی تی

بهترین لپ تاپ گیمینگ در 17 مدل + قیمت و بررسی مقداد آی تی

در این مقاله به موارد متعددی پرداخته شده تا شما بتوانید بهترین برند پاور کامپیوتر را خودتان تشخیص دهید. از بازدهی و وات محصولات مختلف گرفته تا سیستم خنک کننده و سیستمهای حفاظتی آنها. اگر قصد خرید اینترنتی بهترین برند پاور کامپیوتر را دارید، فروشگاه اینترنتی مبیت، یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. شما می‌توانید نقد و بررسی تخصصی محصولات مورد نظر خود را در سایت مبیت مطالعه کنید تا مشخصات و امکانات هر کالا را به طور دقیق متوجه شوید و با در نظر گرفتن قیمت‌ها، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. پس از خرید نهایی، مبیت محصول مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل به شما تحویل خواهد داد.

  • این گونه کیس ها به گونه ای طراحی شده اند که فضای کافی برای قراردادن قطعات کامپیوتر را دارا هستند.
  • در بیشتر کیس ها هوا از سمت جلو وارد می شود و بعد از عبور از روی مادربرد توسط فن های کیس و پاور، به سمت خارج کيس هدایت می شوند.
  • این خنک کننده مخصوص پردازنده‌های کامپیوتر فقط از زیبایی ظاهری برخوردار نیست، یک پمپ بدون اکسیداسیون و رادیاتور قوی هم دارد.
  • این یعنی شما بعد از ۳ سال به‌احتمال زیاد با حافظه‌‌ای که عمر نامی (TBW) آن ۱۰۰ ترابایت است، به مشکل بر‌خواهید خورد.

بنابراین اگر لپ‌تاپ دیگری غیر از بازی می‌خرید، ما این برند را توصیه نمی‌کنیم. آن‌ها با ساخت ایستگاه‌های کاری چشمگیر برای مقاصد تجاری، مجموعه خود را گسترش می‌دهند، اما باید لپ تاپ‌های مقرون به صرفه بسازند تا بازار متوسط ​​را به دست آورند. در حالی که نام تجاری به سمت بالا در حال افزایش است، آن‌ها باید برخی از مسائل فنی در مورد گرم کردن و عمر باتری را حل کنند. مخفف Central Processing Unit، CPU است که تمام اطلاعات برنامه‌های اجرا شده توسط کامپیوتر را پردازش می‌کند. آن‌ها حاوی یک سرعت ساعت هستند که نشان دهنده تعداد دستورالعمل‌های موجود در آن است که می‌تواند در یک ثانیه پردازش شود.

  Sports Drink Bottles Water Bottles | United Bluerise

پردازنده اینتل مدل Core i5-6500

در بخش کناری این هاب 2 پورت شارژ سریع(fast charge) تعبیه شده است که با صرف زمان بسیار کمی می‌توانید اقدام به شارژ لوازم دیجیتال خود کنید. برای استفاده از بهترین هاب یو اس بی شرکت TP-LINK، کافیست آن را به درگاه USB کامپیوتر خود متصل کنید. اما ما بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020 دیگری را نیز در این فهرست معرفی می‌کنیم که استفاده از آن خالی از لطف نیست.

خرید میکروفون سونی مدل ECM-DS70P

تا ده‌سال پیش، پردازنده‌ها اکثراً دارای یک هسته بودند؛ اما امروزه با پردازنده‌های چندهسته‌ای روبرو هستیم که در انجام کارهای چندوظیفگی عملکرد بهتری دارند. این برند به نام صندلی کارشناسی نیز مشهور می باشد که در قسمت نشیمن آن از فوم سرد استفاده می‌شود که علاوه بر نرم بودن قابلیت برگشت پذیری دارد و دچار فرورفتگی نمی‌شود. از ویژگی‌های خاص این صندلی این است که برای تولید پشتی آن، از روکش مش یا همان پارچه توری استفاده شده است که هم طراحی صندلی را زیباتر کرده و هم مانعی برای جلوگیری از تعریق بدن است. سلام امیر جان، سوکت این مادربرد LGA 1151 هست که برای نسل هشتم و نهم سی پی یوی اینتل سازگاره، بنابراین بله نصب میشه. سلام رضا جان باید مشخصات مادربرد و سی پی یو رو نگاه کنید ببینید تا چه دمایی رو ساپورت کنه.

حافظه رم چیست؟

این دامنه از افراد یا به‌طور بهتر دانشجویان دانشگاهی، امیدوار به این هستند که در هر مکانی از دانشگاه بتوانند بازی کرده و در کنار تدریس و آینده‌ای که برای خود رقم زنند، از بازی خودشان نیز دور نمانند. هر آن‌چیزی که شما برای لپ تاپ گیمینگ خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، یقینا به آن دست خواهید یافت و تنها کافی است که مناسب‌ترین محصول را برای خود خریداری کنید. برند لنوو (Lenovo)یک سیستم پشتیبانی عالی را ارائه می دهد که از طریق ارتباط تلفنی و ایمیل قابل دسترسی می باشد. به علاوه هر سری از لپ‌تاپ ها دارای یک ارتباط مراقب از اختصاصی برای حل یکپارچه مشکلات مربوط به گجت‌ها است. این شرکت همچنین برنامه های افزودنی گارانتی مقرون به صرفه را در دستگاه های منتخب ارائه می دهد. لپ تاپ ها برای حمل و نقل طراحی شده اند، تفاوت های مهم بین آنها و کامپیوترهای رومیزی وجود دارد.

  لیست قیمت سایر لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ ۳ مهر ایمالز